söndag 16 juli 2017

Gudeline använder Tapetklister



Ska det se ut såhär efter 4 veckors dagligt fiske” Snörknoppen flög vid första snörningen. Det är mitt andra par Gudeline Crosswater – de förra höll i 8 veckor. Att jag ville ha dem är för att de är lätta.  Det här var två säsonger sen Att jag skriver om det först nu är att jag sprang på dem in huset, hade förträngt dem. Jag har för länge sen köpt bättre. När sulan lossnade och min dåliga balans kunde det gått riktigt illa. Tänk om vi köper ett par vinterkängor för 1000:- och de faller isär efter fyra veckor. Jag orkade inte reklamera – träffat på så jobbiga typer på Gudeline - så det fick vara. Tog det på blåskontot.





Jag är övertygad att Gudeline använder tapetklister och barnarbetare. En vuxen skulle orka nita fast snörningsringarna. Ska det se ut såhär efter 4 veckors dagligt fiske” Snörknoppen flög vid första snörningen på första paret också. Det är mitt andra par Gudeline Crosswater – de förra höll i som sagt i 8 veckor. Att jag ville ha dem är som sagt att de är lätta. Var inte lika dum i huvudet som jag och köpa två par. Eller ett par eller något alls från.....
Trevliga fabrikörshälsningar
Mikael Engström









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar