måndag 7 augusti 2017

Jag är sponstrad - av INGO Entertainment: Pro Force Team Power Switch Product Key Super Happy Angler Man



Det har varit grillfest i byn och plötsligt blir man chockad över var allt folk kommer ifrån. Annars hörs en moped i veckan och slamret från postlådluckorna under hårda blåsdagar och luckorna slår i lådorna som fortfarande står upp. Mitt strömgädd-fotoprojekt sprack då jag säkert skrämde den då jag ställde upp grejorna för ensam-fjärrfoto. Nästa gång ska jag smyga mig nära och ta honom direkt och sen sumpa honom i en stor halvmeter djup pöl. Medans jag blixtsnabbt riggar själv fotoprylsgrejorna. Kanske ska ta det i dag – men jag är också sugen på att åka till två ödegårdar mot Tresjö och fota.


Ja grillfesten var trevlig och maten god. Tuffast var Eriks trehjuling.


Dagens val: Strömgäddan eller ödegårdarna. Prövade efter havsöring i älven i går. Det blev så klart inget. Sen, vadå. När man tidigare i somras drillade 10kg lax nu dra 1,5kg öring. Nej det går bort. Gäddan är intressantare. Tappade den tidigare i somras. Behöver bra bilder på strömgädda, till reportage. Gäddan är pengar. Sen betydligt roligare då de tar. Helt galet.


Men jag måste skriva den där artikeln – men först försöka få tag på redaktören om upplägget. Tänkte fråga om jag slutet av varje artikel får lägga länken till denna blogg. Helt sponsor och reklamfri. Då kan folk få reda på hur det egentligen gick till, och vad jag har för kameror och vad jag egentligen tycker om folk. Samt hur man läger upp ett reportage och hur oplanerat och sumpaktigt allt är. Hur proffsigt allt fortlöpt. Och komplicerande tips. Vilka fiskeredskap som bara är skit.

Ingo har lovat att göra mig till Pro Force Team Power Switch Product Key Super Happy Angler Man. Jag ska få en burk full av metmask varje år.
Här en bild då Fixar-Ingo går galen på klapperstaget på S60,n.

Nedan, riggning av självfoto på strömgädda. Ska byta taktik








Jo sponsringen innebär att jag ska kollar hans postlåda då
han är i Vännäs.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar